Hagyd hogy csípjen, ne küzdj ellene

Új arculatot kapott a Chili Paprika Blog

2017. július 01. - ChiliAdmin

Amikor elkezdtem írni ezt a blogot elhatároztam, hogy kizárólag csak saját tartalommal fogom megtölteni. Nem fogok internetről letöltött fotókkal és grafikákkal pózolni. Éppen ezért eddig a profilkép és a banner is ugyan az a kép volt. Az a kép, amit a tavalyi szerény termésem egy részéről készítettem. 

Felkértem hát egy grafikust (rem-art), hogy tervezzen nekem valami olyat, amitől leesik az állam. Több támpontot nem is adtam neki :-) Nem ijedt meg és valahogy nagyon ráérzett erre a chili dologra, mert amit készített, az igazán nagyszerű lett.

Hölgyeim és Uraim, a Chili Paprika Blog új arculati elemei:

Profilkép:

chili_paprika_blog_profilkep.png

Banner:

chili_paprika_blog_blog_banner.jpg

Facebook borítókép:

chili_paprika_blog_fb_cover.png

 Remélem nektek is legalább annyira tetszik, mint nekem!

 Gábor
"Hagyd hogy csípjen, ne küzdj ellene"

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chilipaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr7812633841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása