Hagyd hogy csípjen, ne küzdj ellene

Elindult az ezeregyedik blog ugyan abban a témában

...amatőr chili termesztők ide gyűljetek!

2017. január 22. - ChiliAdmin

Hurrá Kedves Internetező!

 

Rátaláltál az ezeregyedik kertészkedős, receptezős blogra. Hogy szerencsés vagy-e? Döntsd el te, de szerintem találsz ennél jobb oldalakat is az interneten.
Akkor még is miért indítottam el ezt a teljesen feleslegesnek tűnő blogot? Azért mert a tavalyi szerény sikereket hozó chili termesztési kísérletemet idén kicsit komolyabban akarom csinálni. Idén is csupán csak kevés palánta felnevelését tűztem ki célul, de fejlesztettem a körülményeket és az eszközöket. No, de ezekről majd egy későbbi posztban részletesen beszámolok.

Amatőr vagyok! Nincs semmilyen kertészeti vagy botanikai képzettségem, csupán az amit az internetről összegereblyéztem. Ja, meg sikerült egy páfrányt éveken át életben tartanom, ami (talán hamis) önbizalommal tölt el. Ennek ellenére remélem lesznek olyan olvasók, akiknek még így is segítséget nyújt a tevékenységem és biztos vagyok benne, hogy lesznek olyanok is, akik felháborodnak az esetleges hülyeségek miatt. Mind a két tábornak azt javaslom, hogy fűzzön hozzászólásokat a bejegyzéseimhez, így a következő évre talán összeáll egy használható kézikönyv az amatőr chili paprika termesztők számára.

Amennyiben sikerül értékelhető mennyiségű és minőségű termést betakarítani, úgy ezeknek az egzotikus paprikáknak a felhasználásáról is születhetnek írások az év vége felé.

 

Kérjük ne kapcsoljanak el,

Gábor
"Hagyd hogy csípjen, ne küzdj ellene"

A bejegyzés trackback címe:

https://chilipaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr612144821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr Eggs · http://farmprojekt.blogspot.com/ 2017.01.23. 12:50:59

Egy tipp: ne másoknak hanem magadnak írd a blogot és akkor nem lesz gond.
Én is midig igyekszem így tenni.

ChiliAdmin 2017.01.23. 12:56:24

@Mr Eggs:
köszi a tippet, stimmel, hasonló véleményen vagyunk. De mint utoljára érkező, illedelmesen köszöntem mindenkinek és még be is mutatkoztam. Még ráérek közönséges lenni ha úgy alakul, de nem ez a cél :-)
süti beállítások módosítása